קבלו המלצה חמה על חנות צעצועים נהדרת שגיליתי במהלך חופשת הקיץ האחרונה, כששהיתי עם בעלי ושני ילדינו באיטליה. את הטיול התחלנו בשלושה ימים ברומא כשביקרנו באתרים המרשימים, אכלנו במסעדות משובחות, סיירנו במוזיאונים וכמובן גם עשיתי מסעות קניות בשווקי וחנויות העיר. במסגרת מסעות השופינג חיפשנו גם מה לקנות לילדים, צוות רומא בסט שליווה אותנו לאורך כל הטיול המליץ לנו לגשת אל חנות הצעצועים Cita del sol. זוהי רשת חנויות הנחשבת לידועה בקרב האיטלקים, ורק ברומא יש לה 5 סניפים. שמעתי להצעתו של אורי ואכן לא התאכזבנו כשהגענו לחנות הגדולה, שנתנה חוויה קסומה ורכישות איכותיות עבור הילדים.

 

חנות מפתיעה

אני חייבת לציין שבדרך לחנות הצעצועים קיטה דה סול הייתי אכולת ספקות לגבי יכולתה לספק לילדיי משחקים או צעצועים שווים. ראשית, ילדיי שייכים לדור המפונק שכבר יש לו הכול, ושנית די מאסתי בכל צעצועי הפלסטיק הרעשניים וההמוניים שיש לחנויות הצעצועים בימינו להציע. ואולם, עם הגיענו לחנות ציפתה לי ולילדים הפתעה לטובה, הרבה מעבר לצפיותיי. מדובר בחנות גדולה ויפה עם שלל צעצועים ייחודיים וחכמים שמתאימים לכל הגילאים, החל מגיל אפס ועד למשחקים שאתגרו אפילו אותנו המבוגרים. בחנות הזאת גם אפשר לשכוח מבובות ברבי או ספיידרמן מסחריות, ובמקומן תוכלו למצוא מבחר בלתי נגמר של צעצועי עץ, בובות בעבודת יד, צעצועי הרכבה, משחקי חברה ומשחקי חשיבה, ועוד המון צעצועים ומשחקים ייחודיים שאי אפשר למצוא באף מקום אחר. כל זאת במחירים סבירים בהחלט שאפשרו לנו לצאת עם צעצוע ומשחק לכל ילד, משחק אחד לכל המשפחה וגם כמה מתנות קטנות עבור ילדים של חברינו.

 

תודה לאורי, תובל ולצוות המסור שעזר לנו להרכיב טיול לרומא עם ילדים ולהנות מכל רגע.

מאת אפרת רובינשטיין והמשפחה.

 

כתובת חנויות רשת Cita del sol ברומא

אם גם אתם מגיעים לרומא עם הילדים או בלעדיהם אני ממליצה בחום לגשת לאחד מסניפי רשת Cita del sol. אגב, ההמלצה נתמכת לא רק בדעתי האישית אלא בעוד מיליוני איטלקים שמעריצים את רשת החנויות הזו. לרשותכם, כתובת סניפי הרשת ברומא:

• Viale Somalia, 61

• Via della Scrofa 65

• Via Marcantonio Colonna, 5 ang. Pizza Cola di Rienzo

• Via Buonarroti, 6 ang. Via Merulana

• Via Appia Nuova 401

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


נא העתק הטקסט שמופיע בתמונה

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

'