סיור סגווי ברומא הינו חוויה בלתי נשכחת, המשלבת אטרקציה יחידה במינה עם סיור מודרך ברומא, על נופיה ומבניה ההיסטוריים, וקסם השיטוט שבה ללא המאמץ הרגלי. נתגלגל ברחובות העיר מלאי ההיסטוריה ונעצור לערוך תצפיות במיקומים אסטרטגיים, נבקר במזרקות יפיפיות, מקדשים היסטוריים, כיכרות העיר המסתוריות ועוד מהאתרים ברומא, חלקם בני אלפי שנים. בנוסף, יקבל כל מטייל אייפון אישי ובו סרטונים על רומא שילוו אותו לאורך הדרך, כדי להעשיר אף יותר את הסיור ברומא. המדריכים האיכותיים שלנו נבחרו בקפידה והם כולם שופעי ידע, אדיבים, סבלניים, מרתקים, מסבירי פנים ולא פחות חשוב – דוברי עברית.

 

segway1

 

מהו הסגווי?

הסגווי הוא מעין רכב אישי ממונע, מושלם להתניידות למרחקים קצרים ובינוניים, עם כל היתרונות של הליכה רגלית רק ללא מאמץ. הוא יכול לעבור בכל מקום שאדם יכול להתהלך בו: סמטאות, מסדרונות ואפילו מעליות, ויכול לנוע על פני כל משטח, מדרכי עפר ועד ריצוף. אנו מחזיקים בכלי הסגווי החדישים בעולם (דגם I2). הסגווי שלנו פועל על פי תנועות הגוף בלבד, אין צורך ללחוץ על כפתורים ודוושות. הנסיעה על הסגווי ברומא מרגישה כמו ריחוף של ממש, יחד עם תחושת יציבות ובטיחות מלאה. אין ספק שהסגווי הוא כלי הרכב המושלם לטיול ברומא. המשתתפים יקבלו הדרכה מקצועית על השימוש בסגווי ברומא.

עלו על הסגווי והצטרפו אלינו לסיור ברומא היהודית, סיור בגבעות העיר העתיקה או סיור בעקבות תקופת הבארוק של הספר 'מלאכים ושדים'. כל זאת על זוג גלגלים אישי שהופך את הדרך לאטרקציה בפני עצמה. לקבלת פרטים נוספים על סיור הסגווי לחץ כאן.

להזמנות סיורי סגווי ברומא לחץ כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


נא העתק הטקסט שמופיע בתמונה

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

'