החורף הגיע לרומא!

המבקרים בעיר בתקופה הקרובה ישימו לב לקור שהגיע לבקר ברומא, ויחד איתו באה בשורת עונת הסקי!

אמנם המדריכים שלנו מחכים ומוכנים לעזור לכם להכיר את העיר בפעם הראשונה, השניה והשלישית, באתרים הנפלאים שלה, בין אם רגלית בין ככרות ומזרקות, במוזאון הותיקן המרשים, או אפילו סיור בין האתרים ההיסטוריים השונים בעיר רכובים על סאגוואי, גם לאלו ששלג, מחלקיים או סנובור זורם בעורקייהם יש מה לעשות בזמן ביקור ברומא.

במרחק של 120 קילומטר מרומא, נסיעה של שעה ורבע ממרכז העיר ברכב (בשיא העונה ישנן הסעות מסודרות מטרמיני, התחנה המרכזית של רומא, כל בוקר, וחזרה בערב), נמצאת שרשרת ערים בשם קמפו פלישה (Campo Felice), שם אוהבי הסקי והסנובורד (או למעוניינים בהחלקה על מזחלות או סתם להנות מארוחה כפרית מדהימה עם נוף להרים המושלגים באחת המסעדות המצויינות במקומים שונים על ההרים עצמם) יוכלו להנות מיום, יומיים או שבוע של גלישה על מגוון מסלולים ברמות שונות!

מפת מסלולים

מפת מסלולים

כבר עכשיו בעת כתיבת שורות אלו (06.01.2017) שבע מתוך עשרים ואחת המסלולים הרשמיים (מסלולים שמחברים בין המסלולים השונים שעוברים בין עצים ומכשולים טיבעיים, למקצוענים שביננו, לא מסומנים במפת המסלולים) ושש מתוך חמש עשרה המעליות השונות על ההרים פתוחות למבקרים, ומרכזי ההשכרה לציוד הסקי והסנובורד פתוחים גם כן!

מחיר הכניסה למעליות לכל היום נע בין 25 ל-30 יורו, תלוי בתקופה, ויתן לכם גישה מלאה לכל מתקני האתר. בהזמנה מראש ניתן גם לעבור קורסים בגלישה באיטלקית (כמובן) או באנגלית, גם לקבוצות קטנות, ובהמשך העונה ישנה גישה גם למסלול המכשולים לגולשים המתקדמים ביותר.

מסלול מכשולים

מסלול מכשולים

אם באתם לעיר, טיילתם ונהנתם מכל מה שיש לנו להציע לכם, ורציתם לבלות יום  מיוחד מחוץ לעיר, עם נופים עוצרי נשימה, אוכל איטלקי כפרי אמיתי, עם אווירת ספורט חורף מסביבכם, קמפו פלישה זה המקום להיות בו!

וכמו תמיד, נשמח לראותכם ברומא!

לפרטים נוספים באתר האינטרנט של אתר הסקי (באנגלית) –> http://www.campofelice.it/eng/index.php

מסלולים

מסלולים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


נא העתק הטקסט שמופיע בתמונה

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

'