שאלות נפוצות

שאלות בנושא:

הסעות

האם המחיר שלכם משתלם יותר משרותי הסעות אחרים? 
בהחלט כן! ראשית, שירות הההסעות הפרטי הוא במחיר כמעט זהה למחיר הממוצע של נסיעה במונית, עם נהג זר, לא מוכר ולעיתים אף מסוכן (נהגי מונית רבים אף מנסים לרמות את הנוסעים בתחכום רב). בכל הנוגע לשירותים פרטיים – העלות שלנו היא נמוכה בצורה משמעותית מעלות אותו שירות אצל חברות אחרות, כשההפרש הוא בעד כ 40% מהמחיר. גם שירות השאטל שלנו זול יותר משירותים מסוג זה המציעות חברות אחרות, אבל היתרון הוא לא רק במחיר, אלא גם ברמת השירות.

מה היתרון שלכם על פני החברות האחרות?
בנוסף למחיר המשתלם, ללא תחרות, השירות שלנו הוא אישי, בטוח ומקצועי. אנחנו והנהגים חברים ורואים את עצמנו כחלק ממשפחת שירות אחת. אנחנו חיים פה ונמצאים עם יד על הדופק מהרגע שנחתתם באיטליה. בכל בעיה או שאלה תוכלו תמיד ליצור עמנו קשר, בכל שעה משעות היום, ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם.

מה ההבדל בין הסעה פרטית להסעה בשאטל?

אנו מתחייבים על איכות בלתי מתפשרת ושירות אדיב גם בשירותי ההסעות הפרטיות וגם בשירותי השאטל שלנו. בהזמנת הסעה פרטית יחכה הנהג באולם מקבלי הפנים עם שלט ששמכם עליו, ויאסוף אתכם ברכב פרטי וחדיש העומד לרשותכם בלבד, ישירות לבית המלון. שירות השאטל (מאסף) הינו שירות הסעה מאסף, ברכב חדיש ובעלויות מוזלות. לאחר התקבצות כל הנוסעים באולם ההגעה (עם המתנה של לא יותר מ- 30 דקות) – הנהג יפזר את הנוסעים במלונות השונים בבטחה ובמהירות. השירות כולל הורדה ואיסוף מפתח המלון.

האם תוכלו לסייע לי לתאם השכרת רכב?
איננו עובדים עם חברות השכרת רכב ולכן לא נוכל לעזור בכך. במידה ותהיו מעוניינים בהסעה פרטית או בשאטל נשמח לסייע.


הזמנות הסעה


כיצד ניתן להזמין שירות הסעות?

כדי להזמין הסעה יש למלא את טופס ההזמנה. במידה ונתקלתם בקשיים במילוי הטופס, אנא פנו אלינו באמצעות טופס יצירת הקשר או התקשרו לטלפון: 072-2405896 בין השעות 09:00-17:00 למעט מקרים דחופים.

האם ההזמנה עצמה כרוכה בתשלום?

ההזמנה אינה כרוכה בתשלום. התשלום יתבצע ישירות לנהג במזומן לאחר שהגעתם בבטחה ליעד המבוקש.

אם קיבלתי אישור על ההזמנה במייל, האם זה אומר שההסעה תואמה ושהנהג יחכה לי בשדה התעופה/במלון?

כן, המייל שישלח אליך הוא אישור על הזמנת ההסעה ויש להציג אותו לנהג בעת פגישתכם.

האם עליי לאשר את ההזמנה טרם הטיסה או טרם החזרה לישראל?

לא, טופס ההזמנה מהווה אישור ולכן אין צורך לאשר את השירות לאחר שהושלמה ההזמנה ונשלח אליכם טופס האישור בדואר אלקטרוני.

מה לעשות אם הזמנתי הסעה ובסופו של דבר החלטתי לא להשתמש בשירות?
הנוסע מחויב להודיע מראש על ביטול ההזמנה לפחות 72 שעות לפני מועד הטיסה. לקוח שהזמין הסעה ולא הודיע על ביטולה לא יזכה ליהנות מהשירותים המקצועיים ביותר שלנו בעתיד.

כמה זמן מראש ניתן לבצע הזמנה?
אנו מתחייבים על מתן שירות עבור הזמנות שמתבצעות כשלושה ימים לפני מועד הנסיעה. אין ביכולתנו להבטיח את היענותנו להזמנה שתתבצע עם התראה של פחות משלושה ימים.

מה כולל התשלום?
התשלום כולל העברה ממקום המפגש אל היעד כפי שמצוין בטופס ההזמנה. בנוסף, כל נוסע רשאי להביא עימו שני (2) פריטי כבודה – מזוודה ותיק יד. במקרה של כבודה נוספת תיגבה תוספת תשלום סבירה, בהתאם לגודל, כובד וסוג הכבודה.

כיצד מתבצע התשלום?
התשלום עבור ההסעה ברומא יתבצע ישירות לנהג ובמזומן בלבד. במידה והזמנתם שירות הלוך ושוב התשלום יתבצע בדרך הלוך עבור שירות ההלוך והחזור יחדיו.

כיצד ניתן לבצע שינויים להזמנה?
שינויים להזמנה אפשריים לפחות 72 שעות לפני מועד השירות. אנא שלחו לנו הודעה נפרדת על כך בטופס "צור קשר" ונדאג לעדכן את הזמנתכם, ראו את העדכון וודאי כשתקבלו את האישור הנוסף באמצעות דואר אלקטרוני.

מה מספר החירום של שירות ההסעות?
מספרי החירום הם: 072-2405896 או 0089 359 348 39 +

האם מקובל לתת טיפ לנהג?

איננו מחייבים מתן טיפ, יחד עם זאת, הנהגים שלנו ישמחו כמובן.

מה עלינו לעשות אם הטיסה מתעכבת?

הנהגים שלנו בודקים תמיד את מועד נחיתת הטיסה ויחכו לכם גם במקרה שהטיסה מתעכבת. אם יש עיכוב גדול בטיסה, אנא צרו קשר והודיעו לנו על כך מראש כדי שנוכל לתאם עבורכם מחדש את מועד ההסעה. תוכלו להשיג אותנו באחד ממספרי הטלפון: 072-2405896 או 0089 359 348 39+

מה עליי לעשות אם אני מתעכב בהמתנה למזוודות או בדלפק בדיקת הדרכונים?

הנהג יחכה לנוסע עד כשעה מרגע הנחיתה. במידה ואתם מתעכבים מעבר לחצי שעה יש ליצור קשר איתנו במיידית לצורך תאום ההמתנה עם הנהג. תוכלו להשיג אותנו באחד ממספרי הטלפון: 072-2405896 או 0089 359 348 39+

אני צופה שאצא מהשדה מהר/לאט יותר מהצפוי. מה עליי לעשות?

אם אינך מצפה למזוודה ולכן צופה שתצא מיד מהשדה, או אם אתה צופה עיכוב ארוך מהרגיל לאחר הנחיתה, אנא ציין זאת בטופס ההזמנה.


נוהל ההגעה לנוסעי הסעה פרטית


כיצד נוכל לזהות את הנהג וכיצד יוכל הנהג לזהות אותנו?
הנהג יחכה עם שלט ועליו השם שצוין בטופס ביצוע ההזמנה. כדי שנוכל לוודא שאיננו מפספסים אתכם, יש להציג בפני הנהג את טופס אישור ההזמנה.

היכן הנהג יחכה לנו?

בשדה התעופה פיומיצ'ינו – הנהג יחכה ליד עמוד בצבע חום-כתום ועליו כתוב באנגלית "Meeting Point" (נקודת מפגש). בשדה התעופה צ'אמפינו הנהג יחכה ליד הבר באולם ההגעה. בנמל צ'יביטבקיה הנהג יחכה ממש ביציאה מהאונייה.

אני לא מוצא את הנהג. מה עליי לעשות?

צור עמנו קשר מהר ככל האפשר כדי שנסייע לך לחבור אל הנהג. היה סמוך ובטוח שהנהג מחכה לך בשדה, גם אם מסיבה כלשהיא לא נפגשתם מיד. בשדה התעופה פיומצ'ינו, עם יציאתכם לאולם מקבלי הפנים בטרמינל 3, תוכלו להיעזר בדלפק השירות שלנו ועליו השלט "Airport Shuttle Bus". הדלפק הינו הרביעי משמאל עם כניסתכם לאולם.

באילו רכבים מתבצעת ההסעה?

ההסעה מתבצעת ברכבים חדישים ונקיים מדגם מרצדס, אאודי או קריזלר. אנו משתמשים ברכבי סדאן כמו גם ברכבי מיני-ואן, ואן ואפילו מיניבוס ואוטובוס במקרה הצורך.


הסעה פרטית לשדה התעופה


חשוב לי להגיע לשדה זמן רב לפני הטיסה, כיצד ניתן לתאם זאת?

אנחנו קובעים את זמן ההסעה מהיעד אל שדה התעופה כך שהנוסע/ים יגיע/ו כשעתיים-שעתיים וחצי לפני מועד ההמראה. במקרה בו הנוסע לן במלון במרכז העיר אנו מבצעים את האיסוף כשלוש שעות לפני מועד ההמראה. הדבר מבטיח מספיק זמן לערוך את תהליך הצ'ק אין בנחת ולשלב זמן איכות בדיוטי פרי, למעוניינים. במקרים חריגים יש לציין זאת בטופס ההזמנה.

הזמנתי הסעה מהמלון, היכן הנהג יחכה לי?

הנהג יחכה ליד דלת הכניסה למלון עם שלט ועליו שם הלקוח. ברוב המקרים הנהג יחנה את הרכב בפתח המלון, אלא אם כן הדבר אינו אפשרי ובמקרה כזה הוא יחנה את הרכב בקרבה מקסימלית לפתח המלון.

האם ניתן לעצור בדרך לשדה באאוטלט או בגני טיבולי?
בוודאי שניתן לעצור באאוטלט או בטיבולי. לשם הזמנת הסעה הכוללת עצירות נוספות אנא ציינו את בקשתכם בטופס ההזמנה תחת המקום המיועד להערות.


שירותי שאטל (מאסף)


היכן הנהג יחכה לנו?

בשדה התעופה פיומצ'ינו, עם יציאתכם לאולם מקבלי הפנים בטרמינל 3, תמצאו את דלפק השירות שלנו ועליו השלט "Airport Shuttle Bus". הדלפק הינו הרביעי משמאל עם כניסתכם לאולם. נציגינו יעמוד לפני הדוכן עם שלט שעליו רשום שמכם. ההסעה תצא לאחר התקבצות כל הנוסעים באולם ההגעה (עם המתנה של לא יותר מ- 30 דקות).

איני מוצא את הדלפק. מה עליי לעשות?

תוכלו להשיג אותנו באחד ממספרי הטלפון: 072-2405896 או 0089 359 348 39+

כיצד אדע מתי עלי לצאת מבית המלון כדי לוודא שאגיע בזמן לטיסה?

מועד האיסוף הינו תמיד שלוש שעות לפני מועד ההמראה. במידה וברצונכם לתאם את ההסעה למועד אחר אנא ציינו זאת בעת ביצוע ההזמנה תחת "הערות". לא ניתן יהיה לשנות את מועד האיסוף ללא תאום מראש עמנו, ובהתרעה של לפחות 48 שעות לפני מועד השירות.

סיורים

שאלות כלליות

איזה סיורים אתם מציעים?
לעמוד רשימת הסיורים והפרטים לגביהם לחצו כאן

האם הסיורים מתאימים גם לנכים?
נוכל ואף נשמח להתחשב במטיילים המוגבלים בהליכה, או ע"י שינוי מסלול הסיור, קצב ההליכה או ע"י שימוש ברכב צמוד, בהזמנת סיור פרטי בלבד. הסיורים הקבוצתיים מיועדים למטיילים ללא קשיים בהליכה.

האם הסיורים מתאימים לילדים?
בהחלט! אנחנו אוהבים לטייל עם ילדים ומתאימים הן את הסיורים הפרטיים והן את הסיורים בקבוצות איכות גם לקטנים שבחבורה, אם יש צורך. הטיולים וההדרכה מסקרנים וכיפיים גם עבור ילדים קטנים (ראו בהמלצות מטיילים). תוכלו גם למצוא באתר טיפים לטיול ברומא עם ילדים.

אנחנו מעוניינים ביותר מסיור אחד, איך ניתן לבחור איזה מהסיורים הוא המתאים ביותר?
הבחירה היא קשה, הרי רומא לא נבנתה ביום אחד ומכאן שלא ניתן לראות את כולה ביום אחד… אם אין ברירה אלא להסתפק בסיור אחד, הסיור ברומא הקלאסית, הוא המומלץ ביותר למי שמוגבל בזמן ורוצה למצות את מיטבה של רומא ומיטב ההדרכה והידע שלנו.

האם הסיורים מתבצעים ברגל או ברכב?
כל הסיורים שלנו, למעט הסיור לטיבולי, הסיור הפנורמי והסיור לפארק המים והאאוטלט הינם בעיקרון רגליים, משום שברומא קל הרבה יותר לטייל ברגל. אף על פי כן, ניתן להזמין גם סיורים רכובים בעלות נוספת עבור הרכב.

היכן נפגשים?
ניתן למצוא את נקודות המפגש לכל סיור בעמוד הסיורים, בראש הפירוט על כל סיור.

האם הסיורים כוללים איסוף מהמלון?
למעט במקרה של סיורים רכובים כמו טיול פנורמי ברומא, הסיור לטיבולי או הסיור לפארק המים ואאוטלט, נקודת המפגש אינה במלון אלא בנקודה מרכזית בה יתחיל מסלול הסיור. הסיבה לכך שאיננו ממליצים על איסוף מהמלון היא פשוט  כי אנחנו מאמינים שעדיף לחסוך למטיילים זמן הדרכה יקר. במידה והסיור הוא פרטי ומתרחש במרכז ההסטורי, נשמח לבוא לאסוף את המטיילים מהמלון, כיוון שהדבר נכון מבחינת ניצול הזמן ומסלול הסיור הכדאי
 
מה עליי לעשות אם ברצוני לבטל או לשנות את מועד/י השתתפותי בסיור/ים?
הזמנת הסיור היא הסכם הדדי. אנחנו ב"רומא בסט", מתחייבים לשריין עבורכם את המועד שנקבע ונסרב לבקשות אחרות כדי שנוכל למלא את המחויבות כלפיכם, המטיילים שביצעו הזמנה לתאריך מסוים. לכן, במקרה של ביטול, אנו מבקשים בכל לשון של בקשה להודיע לנו מראש על ביטול ההזמנה עם התראה ארוכה ככל שאפשר וזאת על מנת שנוכל לעמוד לשירותם של מטיילים אחרים. 

הזמנתי סיור המתוכנן להתקיים בעוד מספר ימים ויורד גשם. האם ניתן בכל זאת לקיים את הסיור?
בהחלט כן! ברומא לרוב כשיורד גשם הוא יותר קרוב לטפטוף מאשר למבול, ונוכל להתאים את הסיור כך שנבלה את מרבית זמנינו במבנים מקורים ועדיין לא נפסיד את קסמי העיר. במידה ומזג האוויר סוער במיוחד, תוכלו ליצור עימנו קשר ונעדכן אתכם לגבי יציאת הסיור. ניתן לקבל באתר מידע נוסף על מזג האוויר ברומא ואף טיפים לטיול ברומא ביום גשום

 

סיורים פרטיים

מהו סיור פרטי?
סיור פרטי הוא, פשוטו כמשמעו, סיור פרטי רק עבורכם ועבו בני משפחתכם. הוא מאפשר לכם לטייל בקצב שלכם, בכיף שלכם, באינטימיות שלכם ובמידת האפשר גם בתאריך ובשעות שיתאימו לכם. במקרים מסוימים, בייחוד בתקופת החגים היהודיים, ייתכן ולא נוכל להציע סיורים פרטיים אלא אך ורק סיורים בקבוצות איכות, כמובן שתוכלו להתעדכן בנושא באמצעות טופס "צור קשר" או בטלפון.

איך מזמינים סיור פרטי וכיצד מתבצע התשלום?
1) ממלאים את טופס הזמנת הסיור בהתאם להנחיות.
2) מציינים שמעוניינים בסיור פרטי, ומקבלים מיידית אישור על ההזמנה.
3) התשלום מתבצע במזומן למדריך הטיול ביום הסיור.

הזמנו סיור פרטי וברגע האחרון החליטו להצטרף מטיילים אחרים. האם עלות הסיור תשאר זהה?
נשמח להדריך גם מטיילים אחרים שמצטרפים לקבוצה פרטית. עלות הסיור נקבעת בהתאם למספר המשתתפים בטיול ולכן תעלה. בכל מקרה, יהיה עליכם ליידע אותנו מראש על הצטרפות של מטיילים נוספים, גם בהתראה קצרה. אנחנו שומרים על הזכות לסרב לצרף מטיילים מכל סיבה שהיא, אם לא יידענו מראש על הצטרפותם

מה מספר המטיילים המקסימלי בסיור פרטי?
הדבר תלוי בכם. נוכל להדריך ממטייל אחד ועד 1000 מטיילים (או אפילו יותר), תלוי ברצון ובקשת הלקוח

האם ניתן לבנות סיור מיוחד בהתאם לתחומי העניין שלי?
בהחלט, נשמח להתאים את הסיור למטייל, ולסייע לכם בכל תוספת או אירוע מיוחד שתבקשו לשבץ בטיול. לפרטים בנושא לחצו כאן.


סיורים בקבוצת איכות

מה הוא סיור בקבוצת איכות?
סיור בקבוצת איכות הוא סיור המיועד לקבוצה קטנה ואיכותית של מטיילים בודדים. מספר המשתתפים המצומצם מאפשר ליהנות מהדרכה איכותית ומחוויה אישית ויחד עם זה מאפשר מחיר גמיש יותר והזדמנות להצטרף למספר טיולים שונים. יחד עם זאת הסיור בקבוצת האיכות דורש גם גמישות מסוימת ומחויבות להתחשב בשאר המשתתפים בקבוצה – למשל, לא ניתן לשנות את מסלול הטיול או לבצע עצירות לא מתוכננות במהלך הסיור. גם נקודת ומועד המפגש הינם קבועים ולא ניתן לשנותם. בנוסף, אם מטייל מאחר למועד המפגש, לא נוכל לדחות את היציאה לסיור מתוך התחשבות במטיילים האחרים. סיור בקבוצת איכות מותנה בהשתתפות מינימאלית של שישה מטיילים. במידה ולא התקבצו די משתתפים לא נוכל לקיים את הטיול. במקרה שכזה ניצור קשר עם מזמיני הטיול ועל המטיילים יהיה  להחליט אם יהיו מעוניינים לשדרג את הזמנתם לסיור פרטי או לוותר על הסיור.

כמה אנשים משתתפים בטיול בקבוצת איכות?
סיור בקבוצת איכות מיועד לחמישה עד חמישה עשר מטיילים בלבד.

איך מזמינים סיור קבוצתי וכיצד מתבצע התשלום?
1) ממלאים את טופס הזמנת הסיור בהתאם להנחיות.
2) מציינים שמעוניינים בסיור קבוצתי, ומקבלים מיידית אישור על ההזמנה.
3) כיוון שיציאת הסיור מותנית במינימום 5 מטיילים – אישור סופי על קיום הסיור יישלח עם התגבשות די מטיילים, ובהקדם האפשרי.
4) התשלום מתבצע במזומן וישירות למדריך ביום הסיור.

מסעדות

האם אתם יכולים לסייע לי להזמין מקום במסעדה מומלצת?
כן, בשמחה! תוכלו להתרשם מרשימת מסעדות מומלצות ברומא שערכנו עבורכם. המזמינים מקום במסעדות דרכינו יקבלו כוס פרוסקו (השמפניה האיטלקית) על חשבונינו. נוכל גם להזמין עבורכם מקום במסעדה שאינה כלולה ברשימה. הזמנת שולחן במסעדה הינה הסכם בין שני צדדים, והמחויבות בהתאם. לכן יש להודיע על ביטול, מכל סיבה שהיא מראש, כדי להתחשב בבעלי המסעדה ובלקוחות אחרים.

האם ישנן מסעדות כשרות ברומא?
בהחלט! אפילו הכנו עבורכם רשימת מסעדות כשרות ברומא, ושירותים נוספים שיסייעו לשומרי כשרות ברומא, כמו מלון כשר ואף אטרקציות וסיורים מעניינים במיוחד הקשורים לעם היהודי.

 

מלונות

מה היתרונות בהזמנת מלון עמכם? 
רומא בסט הוקמה כדי לתת מענה למטייל העצמאי ולקבוצות המבקרות ברומא. בזכות קשרינו האישיים והיכרותנו הקרובה עם המלונות שבחרנו עבורכם, יש בידינו להציע מחירים אטרקטיביים ובמידת האפשר לפנק אתכם בשדרוג החדר, צ'ק אין מוקדם ועוד, וכל זאת ללא עמלת סוכן ותוך בקרת איכות בלעדית מתוקף היותינו כאן, ברומא!

עם אילו מלונות אתם עובדים? 
אנו עובדים עם מבחר מצומצם של מלונות איכותיים ברומא, בחוף האמלפי, בטוסקנה ובאומבריה, כולם ברמת 3 עד 5 כוכבים, במיקומים נבחרים ובאיכות מובטחת. 

כיצד אדע איזה מלון מתאים לי? 
רבים הם המשתנים שיש לקחת בחשבון לפני שמזמינים מלון ברומא, כגון מיקום, עלות, סוגי החדרים וגודלם, מיקום החדרים בתוך המלון, איכות השירות והארוחות המוגשות במלון ועוד ועוד. ישנם מלונות רבים המציעים הרבה אבל בפועל נותנים מעט, וישנם אלו שמציעים הרבה ובאמת נותנים ללקוח שירות איכותי במחיר הוגן. אנו עובדים עם מלונות אלו בלבד מתוך החזון העסקי שלנו, והוא להעניק לכם את הטוב ביותר הרצוי מבחינתכם. נשמח לשוחח עמכם ולהתכתב עמכם כדי שביחד נמצא את המלון המושלם עבורכם. לאחר שיחתנו, נבדוק עבורכם את זמינות החדרים במלונות המתאימים לרצונכם ונאתר את הצעות המחיר המשתלמות ביותר עבורכם, בחינם וללא התחייבות. 

כיצד מתבצעת בדיקת זמינות ומחירי המלונות? 
בדיקת הזמינות היא כלי אפקטיבי עבור המטייל המתכנן את ביקורו ברומא לבחור מלון בקפידה ובבטחון מלא מתוך מבחר מצומצם של מלונות מרכזיים ואיכותיים. כל שעליכם לעשות הוא למלא את פרטי השהייה ברומא בטופס, ולהתרשם מתיאורי מלונות מומלצים ברומא. מייד עם קליטת הבקשה במערכת יישלח אליכם אישור שהזמנתכם התקבלה. אנו נבצע עבורכם בדיקת זמינות ונקבל הצעות מחיר מהמלונות בהם בחרתם. בתוך 24 שעות נשלח אליכם את תוצאות בדיקת הזמינות, עם הצעת מחיר למלונות המבוקשים. 

בחרתי מלון, מה עכשיו? 
לאחר שבחרתם במלון המבוקש מתוך הרשימה וקבלתם מאתנו את הזמינות ומחירי המלונות, ניצור עמכם קשר בטלפון או במייל לשם הזמנה סופית. לאחר שנזמין עבורכם חדר/ים במלון הנבחר יישלח אליכם אישור הזמנה סופי עם מספר הזמנה מטעם המלון. כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא להתפנק, ולשלם ישירות למלון במזומן או באמצעות כרטיס אשראי עם עזיבתכם.

מצאתי ברשימת המלונות המומלצים מלון שמוצא חן בעיני, כיצד ניתן להזמין בו חדר/ים דרך האתר? 
ישנן שתי דרכים להזמין מלון עמנו: 
אפשרות א': ניתן לבצע את ההזמנה בלחיצה על כפתור 'הזמן דרכינו בהנחה נוספת' הממוקם בתחתית התיאור של כל מלון בעמוד המלונות המומלצים. הזמנה בדרך זו תאפשר לכם ליהנות מחדר/י המלון המבוקש הטוב/ים ביותר, במחיר הנמוך ביותר, עם אפשרויות שדרוג ברמת החדר, צ'ק אין מוקדם וצ'ק אאוט מאוחר ועוד, כל זאת בזכות קשרינו האישיים עם המלונות. התשלום יתבצע ישירות למלון במזומן או באשראי בעת עזיבת המלון באיטליה. 
אפשרות ב': במידה ועליכם להזמין מלון באופן מיידי, תוכלו לעשות זאת באמצעות לחיצה על כפתור 'הזמן עכשיו אונליין' בתחתית התיאור של כל מלון בעמוד המלונות המומלצים. כך תוכלו לבצע הזמנה אונליין ולשלם עבור המלון בכרטיס אשראי על גבי האתר המאובטח.

האם מספר ההזמנה שלי מהווה אישור להזמנת החדר במלון?
בהחלט כן, יש להציגו בדלפק המלון בעת הצ'ק אין ואין צורך במסמכים נוספים.

'