משחקי כדורגל ברומא

הכדורגל נחשב לספורט הלאומי באיטליה ולמעשה הוא קיים בעיר רומא בצורות כאלו ואחרות כבר מתקופת האימפריה הרומית, זאת אף על פי שמשחק הכדורגל המודרני הגיע למדינה רק לקראת סוף המאה ה – 19 מאנגליה.
ברומא שני מועדוני כדורגל עיקריים – מועדון אסוצ'אציונה ספורטיבה רומא הנקרא בקיצור רומא ומועדון לאציו, כאשר שני המועדונים נחשבים מן הסתם ליריבים וותיקים זה של זה ובעבר אף נרשם מוות של אוהד מקרב מועדון לאציו בשל זיקוק שנורה אליו מהיציע של אוהדי לאציו.

משחקי הכדורגל ברומא:

מועדון רומא
מועדון רומא נוסד ב – 1927 וזכה שלוש פעמיים באליפות איטליה (ועוד מספר רב של פעמיים במקום השני) ובקופה איטליה כתשע פעמיים. קהל האוהדים של המועדון הוא הגדול ביותר ברומא, אף כי רבים מאוהדיה מגיעים גם מחוץ לעיר. האצטדיון הרשמי של הקבוצה הוא אצטדיון אולימפיקו אותו היא חולקת עם לאציו. האצטדיון גדול מאוד (105 על 68 מטר) ובו יותר מ – 80,000 מקומות ישיבה.
צבעי הקבוצה הם אדום כהה וצהוב ועל גבי סמלה מופיעה זאבה ממנה יונקים רמוס ורומלוס, ממייסדי רומא.

מועדון לאציו
מועדון לאציו נוסד ב – 1900 ושמו נלקח מהמילה הלטינית לטיום שמשמעותה היא "רחב", רמז לשאיפה לייצג הן את העיר רומא והן את מחוז לאציו כולו. המועדון זכה בגביע האיטלקי כשלוש פעמיים ובגביע המחזיקות של אופ"א פעם אחת, ב 99'. למועדון שתי תלבושות שונות בצבעים שונים : תכלת ולבן כתלבושת בית וצהוב וכחול כהה כתלבושת חוץ.

כרטיסים למשחקי כדורגל ברומא
למרות שמשחקי הדרבי המתקיימים בין לאציו ורומא מאופיינים כאמור באווירה מתוחה למדי, במרבית המשחקים באצטדיון אולימפקו נשמר הסדר על כנו ולישראלי המגיע מהארץ מצפה חווית כדורגל יוצאת דופן באיכותה. מעבר לכך, אנו נשמח להזמין בעבורכם את הכרטיסים למשחק שתבחרו כבר מהארץ (ובמיוחד אם מדובר במשחק חשוב שיש בעבורו ביקוש רב) ואלו יחכו לכם במלון או במקום בו תשהו, זאת על מנת שתוכלו להגיע ישירות לאצטדיון ולחסוך זמן יקר. ניתן גם לבצע הזמנת כרטיסים און ליין דרך הקישור הבא.

'