אי אפשר לבקר במולדת הפיצה בלי לאכול פיצה טובה באמת, כזאת שנעשית בסטנדרטים המחמירים של רומא ויש לה טעם אותנטי, אבל גם אווירה ושירות טוב. מסתבר שישראלים רבים מגיעים לרומא וחוזרים עם הרושם שהפיצות של רומא הן לא מצוינות בכלל, שלא נאמר גרועות. ומה הפלא? אחרי שעות של טיול בסמטאות העיר אתם מוכנים לאכול גם קרטון, ולא לוקחים בחשבון שיש יותר מידי "מלכודות תיירים", כאלה שלא מספקות את האותנטיות של האוכל האיטלקי, ובמיוחד את זה של הפיצה ברומא. מראה יכול להטעות, ולא רצוי לקפוץ לכל פיצריה שנראית "מסורתית", כי רוב הסיכויים שהיא לא.

 

לכן, חשוב שתבדקו לפני, ותכללו את הפיצריות הטובות ביותר בתוכנית הטיול שלכם. אתם לא רוצים לחזור מאוכזבים הביתה, או לשלם יותר כסף ממה שדרוש, ואין סיבה. אספתי לכם כמה מהפיצריות הטובות ביותר ברומא. אלה פיצריות שעומדות בסטנדרטים המחמירים של האיטלקים לגבי פיצה, וכידוע – אצל איטלקים אוכל זה מאוד חשוב.

 

1. ‪Pinsere Roma
השירות של הפיצריה הזאת הוא לא רק אחד הטובים ביותר בכל רומא, אלא גם הטעם והמחיר ערבים לחיך. העיצוב יותר מודרני ולא אותו עיצוב מסורתי, והאווירה צעירה.
הבצק משובח, יש מבחר מרשים של ממש של תוספות והמחירים נעים בין 3.5 ל 4.5 יורו, מה שמביא תמורה מלאה למחיר. תוכלו להתרשם באתר לא רק מהפיצה עצמה, אלא גם עד כמה הפיצה ברומא שונה בתכלית מהפיצה בישראל. בהחלט אחד המקומות המומלצים.
אתר הפיצריה ברומא
כתובת: Via Flavia 98, 00187 Roma

 

2. Antica Stabia Pizzeria
בביקור בפיצריה הזאת תוכלו לבלות במקום יותר מסורתי. יחד עם תנור הלבנים המפורסם, שאותו תוכלו לראות כשתכנסו לפיצריה, זה עוד אחד מאותם מקומות ששווה לשלב בטיול שלכם ברחבי רומא.
ולמעשה, יש שיגידו – כך אוכלים פיצה. חמה, מסורתית, שיוצאת מתנור לבנים, במקום שנראה יותר כמו עסק משפחתי, כזה שמשקיע בפיצה שלו ולא בעיצוב הפנים.
הבאתי לכם סרטון מרשים שלהם, רק כדי שתוכלו להתרשם מהאווירה השולטת במקום.
כתובת: Via Tiburtina 613‬, 00159 Roma.

 

3. Risoto la Dispensa
היא לא רק פיצריה, אלא מסעדה של ממש. אמנם הינה מרוחקת ממרכז העיר, היא נחשבת לאחת המסעדות הטובות ברומא, בטווח המחירים שלה. במסעדה מבחר של מנות, שכולל כמובן גם פיצה משובחת וטריה מתנור לבנים. לכל אלה מכם שרוצים לאכול פיצה לצד מנות אחרות וללגום כוס יין בערב, אחרי טיול מספק ברומא, או אולי להזמין מקום לארוחה רומנטית.
אתר הפיצריה ברומא
כתובת: Via di Boccea, 1401 – 00166 Roma

 

4. Pizza de cinque
מדובר בפיצריה מצוינת, שמיועדת בעיקר לפיצה שאוכלים בעמידה, או בישיבה על המדרגות, בין סיור למשנהו. הרכיבים טריים, התוספות מעולות, ויש שנשבעים שזאת הפיצה הטובה ביותר ברומא. לא מפתיע, שכן המקום אולי לא נראה מרשים, ובטח לא מדובר במסעדה – אבל הם יודעים לעשות פיצה מצוינת. כך שאם אתם רעבים ומסתובבים באיזור, קחו את עצמכם לשם.
כתובת: Viale Ippocrate, 00193 Rome, San lorezno.

 

5. ‪Forno Campo de' Fiori‬
היא לא רק פיצריה, אלא גם מאפיה מרשימה עם מגוון לחמים. ההתמחות של המאפיה הזאת היא "פיצה ביאנקה", כלומר – פיצה ללא רוטב. עוד פיצה שתהיה מצויינת לטבעונים, היא "פיצה רוסו". אותה "פיצה ביאנקה", שעשויה מבצק טרי אשר משטחים אותו ממש לפני כניסתו לתנור, רק עם רוטב עגבניות. חוץ מזה, הפיצה בפורנו קאמפו דה פיאורי, היא מרובעת ואפשר להזמין אותה באורך שאתם תרצו, הכל תלוי במדד הרעב שלכם, ואף לקנות לחמים, פשטידות, ואפילו מאפים אפויים מבצק שמרים לקינוח.
אתר הפיצריה ברומא
כתובת: Campo De' Fiori, 22 – Vicolo del Gallo, 14 Roma – 00186

 

נפתח לכם התיאבון? בא לכם להתפנק על מסעדה מומלצת ברומא – עברו לעמוד מסעדות ברומא ובתאבון.

 

בברכה,
צוות רומא בסט שישמח להעניק לכם חוויה אחרת ברומא.

 

 

Comments are closed.

'