העיר סגורה בחג המולד? יהיה איפה לאכול בערב החג? איפה עושים קניות בעיר?

אם תכננתם לבוא לרומא בתקופת החגים הקרובה, חג המולד ברומא הוא אחד הזמנים היפים ביותר לבקר בעיר שהיא כבר היפה בעולם! הצבעים, הנורות הצבעוניות והעצים המקושטים בכל פינת רחוב ובפתח כל חנות מזמינים את כולם לחגוג בעיר את החג השמח בשנה, וכמו תמיד, רומא בסט מציעה מגוון של סיורים בעיר לאורך כל החג!

רומא בחג המולד

הרבה מבקרים שמתכננים טיול לרומא והסביבה שואלים אותנו האם יהיה מה לעשות בעיר בערב החג, והתשובה הפשוטה היא שאפשר יהיה לעשות הכל! מעט מבין אלפי בתי העסק בעיר בוחרים לסגור את שעריהם בשיא עונת תיירות החורף, בחג החשוב ביותר לנצרות, בעיר שהיא מרכז הכנסיה הקתולית. חלק ממקומות הבילוי והתיירות יהיו סגורים בלילה שבין ה-24 ל-25 לחודש, וחלקם יהיו סגורים בליל השנה החדשה (ה-31 לחודש) . הדבר היחידי שצריך לדאוג לגביו הוא להזמין מקומות מראש, מכיוון שהעיר תהיה ערה ותוססת עם מליוני המבקרים שבאים לחגוג את ליל חג המולד בכיכר הותיקן!

כמובן שאנחנו, ברומא בסט, נשמח לארח אתכם ולטייל אתכם בכל אחד מימי החג, המדריכים שלנו תמיד זמינים ללות אתכם במסע להכיר את העיר מחדש עם נופים צבועים בלבן, אדום וירוק של חג, כמו שמעולם לא ראיתם אותם!

לפרטים נוספים >> http://goo.gl/HpmaUH

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


נא העתק הטקסט שמופיע בתמונה

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

'