סיורים למפליגים בקרוז – שייט באיטליה

במסגרת ניסיוננו הרב במתן שירותי קרקע למטיילים ברומא וברחבי איטליה (סיורים מודרכיםהסעות  ובתי מלון באיטליה), מצאנו כי יש צורך בסיורי איכות בעלי מאפיינים מיוחדים עבור לקוחותינו המגיעים לערים באיטליה במסגרת הפלגה באירופה (קרוז).

 

אורי חרש מדריך סיורים ברומא

 

מסלולי השייט באירופה המגיעים לאיטליה כוללים 3 עצירות בסדר כמעט קבוע:

האוניה עוגנת בכל אחד מהנמלים בבוקר ומפליגה בשעות הערב המוקדמות, מה שמאפשר וכמעט "מחייב" את המטיילים לרדת מהאונייה ולהנות מטיול לאחד היעדים האטרקטיביים הללו.

לשם כך, בנינו מגוון סיורי יום, תוך התחשבות בזמן המועט העומד לרשות המבקרים העוגנים ביעדים השונים למשך מספר שעות ויחד עם זאת, רוצים ליהנות מיופיין של הערים באיטליה ולהספיק להכירן. אנו מציעים סיורי איכות היוצאים מכל אחד מהנמלים, לכל גודל של קבוצה, כולם מיועדים במיוחד למטיילי השייט באירופה העוגנים באיטליה, בהובלת מדריכים מנוסים ודוברי עברית או אנגלית שנבחרו בקפידה בכל יעד. הסיור אף כולל שירותי הסעה פרטיים שיסייעו לנו לוודא כי המטיילים שלנו אינם מבזבזים את זמנם בתעיות וטעויות בדרכים, (או נופלים שולל אחר הבטחות שוא של ספקים מפוקפקים מחו"ל) ויעזרו להביא את המפליגים באיטליה בבטחה בזמן להמשך השייט באירופה.

להלן תאורי הסיורים היוצאים מכל אחד משלושת הנמלים:

 

1. נמל ליבורנו | פיזה, פירנצה וטוסקנה 

סיור 1

לאחר איסוף מנמל ליבורנו בבוקר ברכב פרטי חדיש ונוח, ניסע לפיאצה דיי מיראקולי בפיזה לבקר את בית
הטבילה, הדואומו – הקתדרלה של פיזה וכמובן, המגדל הנטוי המדהים והידוע. משם נמשיך לפירנצה הקסומה, שם נוכל להנות מגלידה טובה, כמו גם מפיצה משובחת. נצא לסיור בפירנצה, סיור רגלי פרטי במרכז העיר המודרך ע"י מדריך מקומי בשפה המועדפת עליכם. נבקר בין השאר במרכז האזרחי של פיאצה דלה סיניוריה ובמרכז הדתי של הפיאצה דל דואומו ובה הקתדרלה של פירנצה, ונתפעם מהכיפה המרהיבה שעיצב האדריכל הידוע פיליפו ברונלסקי. אפשרות חלופית היא ביקור בשלל הכנסיות והמוזיאונים הנפלאים שפירנצה מציעה. נוכל לבחור מבין האתרים בפירנצה את המועדפים על המטיילים: פסל דוד המפורסם של מיכלאנג'לו, אוסף גלריית הציור הרנסנסי של אופיצי, כנסיות סנטה מריה נובלה וסנטה קרוצ'ה היפיפייה (בה קבורים מיכאלאנג'לו וגלילאו גליליי) וסן לורנצו. בשעות אחר הצהריים נצא בנסיעה חזרה לנמל ליבורנו, ונשיבכם, המטיילים, לאונייה לקראת אחר הצהריים, על מנת שתמשיכו להנאתכם בשייט קסום לחופי איטליה.

השירות כולל:

- רכב פרטי לכל היום עם נהג צמוד
- הדרכה בת 3 שעות בשפה המועדפת עליכם, עם מדריך נפלא, מקצועי ומוסמך

לפרטים נוספים והזמנות, לחצו כאן.

מגדל פיזה

תמונה מתוך האתר הרשמי של פיזה: http://www.opapisa.it

 

סיור 2

מנמל ליבורנו לפיזה ולוקה (חצי יום)

לאחר איסוף מהנמל בבוקר ברכב פרטי חדיש ונוח, ניסע לפיאצה דיי מיראקולי בפיזה, הלוא היא כיכר הניסים ובה הדואומו – הקתדרלה של פיזה וכמובן, המגדל הנטוי המדהים והידוע. משם נמשיך לעיירה לוקה הקסומה, נמשיך לנקודת התצפית Lungarno ונעצור לצילומים בכנסיית סנטה מריה דלה ספינה – אתר קדוש nימי קדם, וכיום אטרקציה תיירותית. משם נמשיך ללוקה לארוחת צהריים, וליהנות מארוחה טעימה באחת מהמסעדות הטיפוסיות ביותר בעיר. אחרי ארוחת צהריים, תוכלו לחקור העיר, ביניהם הקתדרלה, כנסיית סנט מישל, ולגלות את השרידים הרומיים של אמפיתיאטרון שהפך לכיכר מרכזית במאה ה -12. קחו הפסקה לכוס יין או גלידה על חומות העיר. בשעות אחר הצהריים נצא בנסיעה חזרה לנמל, ונשיבכם, המטיילים, לאונייה לקראת אחר הצהריים, על מנת שתמשיכו להנאתכם בשייט קסום לחופי איטליה.

השירות כולל:

- רכב פרטי לחצי יום עם נהג צמוד.

לפרטים נוספים והזמנות, לחצו כאן.

סיור 3

מליבורנו, לאחר שעה בלבד, נגיע ללב החוף האטרוסקי או האזור השלישי של יינות טוסקנה הנפרש לאורך 100 ק"מ של רצועת חוף מדרום לליבורנו לכיוון פיומבינו (Piombino). כאן תמצאו עיירות כגון בולגרי (Bolgheri), קסטנטו קרדוצ'י (Castagneto Carducci), סווורטו (Suvereto), פופולוניה (Populonia), ברטי (Baratti), ססטה (Sassetta), וודה (Vada), קוורצ'יאנלה (Quercianella) וקסטיליאונצ'לו (Castiglioncello). אזור היינות המפורסם ביותר בחוף האטרוסקי שוכן בין בולגרי לקסטנטו קרדוצ'י, בולגרי היא למעשה גם הדרך המפורסמת, המוביל לעיירה לנופי ברושים, ולא פחות חשוב – לאורכה תמצאו את יקבי היינות המשובחים בחוף האטרוסקי, מרתפי היין היוקרתיים שלהם וטברנות ידועות. המפורסמים ביניהם הינם אורנלייה (Ornellaia), אנטינורי גוואדו אל טאסו (Antinori Guado al Tasso), היכן שמיוצר הססיקאיה (Sassicaia). בנוסף, שווה לבקר ביקבי הבוטיק, אשר קטנים יותר אך משובחים גם הם, מומלץ במיוחד לטעום את יינות היקב של וינסנט מורה (Vincent of Vaira) וג'ון צ'יאפיני (John Chiappini). צוותי המקום יארגנו עבורכם סיורי יין פנטסטיים באחד או שניים מן היקבים שיכללו כמובן טעימות יין. לאחר מכן תוכלו ליהנות משיטוט בבולגרי או קסטנטו קרדוצ'י. שירותינו אינם כוללים: מזון, שתייה וטעימות יין, דמי כניסה ותשרים.

השירות כולל:

- רכב פרטי לכל היום עם נהג צמוד

לפרטים נוספים והזמנות, לחצו כאן.

 

2. נמל צ'יביטבקיה | רומא

סיורינו מתחיל ברגע הירידה מהאוניה בצ'יביטבקיה - נהג פרטי אוסף את המטיילים ולוקח אותם ברכב חדיש אל מרכז רומא, לא לפני שנערוך תצפית קצרה על הותיקן. בהגיענו למרכז העיר, נוכל לשלב הדרכה פרטית ברומא עם מדריך ישראלי בשפה המועדפת עליכם למשך 3 שעות, במהלכה נבקר במזרקת טרווי המרשימה, עמוד הנצחון בן ה-2000 של מרקוס אאורליוס, מקדש הקיסר אדריאנו, הפנתיאון המונומנטלי, כנסיית סן לואיג'י די פרנצ'זה שעל  קירותיה מתנוססים ציוריו המדהימים של קראווג'יו, הפרלמנט ובניין הסנאט. נגיע גם לפיאצה נאבונה הצבעונית ובה מזרקת ארבעת הנהרות של ברניני, ופיאצה קאמפו די פיורי. במהלך הסיור נגיח לטעימת הגלידה הטובה ביותר ברומא, וללגימה מהקפה הטוב ביותר בעיר. נקנח במסעדה רומאית קלאסית עם טאצ' מודרני ואלגנטי, ונאפשר גם זמן חופשי קצר, לפני שהנהג, בשעה הרצויה, יאסוף אתכם ברכבו לתצפית על הקולוסיאום ומשם, חזרה אל עבר נמל צ'יביטבקיה.

הותיקן

השירות כולל:

- רכב פרטי לכל היום עם נהג צמוד
- הדרכה בת 3 שעות בשפה המועדפת עליכם, עם מדריך נפלא, מקצועי ומוסמך

לפרטים נוספים והזמנות, לחצו כאן.

הקולוסיאום ברומא

3. נמל נאפולי | נאפולי, פומפיי והחוף האמלפי

בפני מטיילי השייט לאירופה המגיעים לנאפולי עומדות אפשרויות מגוונות ומפתות בהגיעם לנמל זה, ולכן החלטנו לגבש שני סיורים מודרכים ביניהם תוכלו לבחור:

סיור 1

לאחר איסוף מנמל נאפולי בבוקר הטיול, ברכב פרטי חדיש ונוח, נצא לסיור פנורמי מאלף בנאפולי, אשר במהלכו נוכל להנות מהפיצה הנפוליטנית המפורסמת, כמו גם מהקפה הטוב בעולם, וגלידה דרומית מערפלת חושים. מכאן נמשיך בנסיעה לאתר פומפיי המדהים, בו נזכה להדרכה בת שעתיים בעברית או באנגלית מטעם מדריך מוסמך ומומלץ. לאחר הסיור הרכוב, נשיבכם, המטיילים, לאוניית השייט באירופה לקראת אחר הצהריים המאוחרים, להמשך ההנאה הצרופה מההפלגה באיטליה.

השירות כולל:

- רכב פרטי לכל היום עם נהג צמוד
- הדרכה בת 2 שעות בשפה המועדפת עליכם עם מדריך נפלא, מקצועי ומוסמך

לפרטים נוספים והזמנות, לחצו כאן.

pompei

תמונה מתוך אתר האינטרנט הרשמי של פומפיי: http://www.pompeiisites.org

סיור 2

לאחר איסוף מהנמל בבוקר ברכב חדיש ונוח, נצא בנסיעה לפומפיי, העיר שנהרסה בהתפרצות הר הגעש וזוב. הביקור באתר המדהים כולל הדרכה נהדרת בת שעתיים בפומפיי בעברית או באנגלית מטעם מדריך מוסמך ומומלץ. לאחר הסיור בפומפיי נצא לנסיעה לחוף האמלפי המרהיב לביקור בסורנטו, הידועה ביופייה הייחודי, שם נוכל להנות מהליכה קלילה בין החנויות השונות, מאוכל סורנטיני במיטבו, מכוס לימונדה או לימונצ'לו, מסלט מוצרלה או קאפרזה ועוד ועוד. לאחר הסיור הרכוב, נשוב לאונייה לקראת ערב, להמשך תענוג השייט באיטליה כאשר מאחורינו יום גדוש במראות וחוויות.

השירות כולל:

- רכב פרטי לכל היום עם נהג צמוד
- הדרכה בת 2 שעות בשפה המועדפת עליכם עם מדריך נפלא, מקצועי ומוסמך

לפרטים נוספים והזמנות, לחצו כאן.

סיורים למגיעים בקרוז לאיטליה

תמונה מתוך אתר האינטרנט הרשמי של פומפיי: http://www.pompeiisites.org

'