ביקור במסעדות עם כוכבי מישלן הוא פינוק לחיך ולנפש. המסעדה שמקבלת את כוכבי המישלן נבדקת באדיקות, באנונימיות יתרה, ובזמנים ארעיים – הכל על מנת להשיג את הכוכבים האלה, שמהווים ציון דרך נחשב מאוד בחייו של כל שף ובעל מסעדה. כולם חושקים בהם, ואנחנו, כתיירים, רוצים להגיע למסעדות האלה על מנת לסעוד, עם הבטן, העיניים והנפש. אחד הדברים הכי מדהימים שרומא מציעה, הוא שפע המסעדות שזכו לכוכבי מישלן. ברומא, מעל ל8,000 מסעדות, אך אלה היוקרתיות הן פינוק אמיתי ומפואר למי מאיתנו שמגיע לרומא כדי לספוג את כל האווירה כולה. מה עוד שמדהים, הם השירותים הנלווים שמציעות המסעדות, כדי להתאימן ללקוחות במסעדות היוקרתיות הללו.

 

LA PERGOLA

מסעדה עם כוכבי מישלן - רומא

המסעדה היוקרתית ביותר ברומא, ויתכן בכל איטליה, ונמצאת במלון "לה קאבאליארי" היוקרתי.
לה פרגולה היא היחידה ברומא שזכתה עד כה בשלושה כוכבי מישלן, אין ספק שמדובר בהישג הישג ענק ומפואר. המטבח הינו ים תיכוני, בניצוחו של השף היינץ בק. היינץ בק הינו זוכה פרסים מפוארים על הישגיו במהלך הקריירה שלו, ומנהל את המסעדה מ1994.
בין הדברים שהמסעדה מציעה, הוא מרתף יינות מפואר עם למעלה מ60,000 בקבוקי יין מלמעלה מ-3,500 חברות שונות שמייצרות אותו. כמו גם 29 סוגי מים, סוגי שמן זית משובחים וגם רטבים בלסמיים שהינם וינטאג', ומוסיפים לפאר של המסעדה.
קוד הלבוש: רשמי – ז'קט לגברים.
זמני הפתיחה: שלישי עד ראשון, מ19:30, ועד ל23:30.
תמיד יש להזמין מקומות מראש.
אתר המסעדה

 

IMÀGO

מסעדה עם כוכבי מישלן - רומא 2

עוד מסעדה קלאסית בעלת מטבח איטלקי עם נגיעות פיוז'ן הינה "אימגו". זוהי מסעדה בעלת כוכב מישלן אחד, שנמצאת בקומה השישית עם הנוף הפנורמי במלון ה"הסלר" ברומא.
מקום זה יתאים לכם לא רק אם חשקה נפשכם בארוחה במסעדה מפוארת, אלא גם אם בא לכם ליהנות מהנוף המדהים של רומא מהחלונות של המסעדה.
השף שמנצח על כל חגיגת המטבח האיטלקי-פיוז'ן הוא שף צעיר בשם פרנססקו אפרדה, שהחל לעבוד במסעדה בהיותו בן 19 בלבד, וגדל להיות שף של אחת המסעדות היפיפיות והמסקרנות ביותר ברומא.
המנות יוצאות מידיו של השף פרנססקו כשהן מוכנות באדיקות, ומעוצבות באותה דרך, ומאופיינות בעונתיות, דבר שהינו חשוב מאוד במדינה כמו איטליה, שניחנה במגוון רחב של חומרי גלם איכותיים. לצד המנות, תוכלו ליהנות מהנוף הפנורמי המדהים שנשקף מהקומה השישית, וממוזיקה מרגיעה שתלווה את החוויה שלכם.
קוד הלבוש: רשמי – ז'קט לגברים.
זמני הפתיחה: מידי יום, בין השעות 19:00, ועד ל- 23:30.
יש להזמין מקומות מראש.
אתר המסעדה

 

IL PAGLIACCIO

מסעדה עם כוכבי מישלן - רומא 3

במעבר חד מהאווירה הקלאסית של "לה פרגולה" ו"אימגו", נעבור למטבח הפיוז'ן של "איל פאגליאסיו". זוהי מסעדה שמתאפיינת באווירה מודרנית, אך אלגנטית ואינטימית בהרבה משתי המסעדות הקודמות, וזכתה בעיטור של 2 כוכבי מישלן.
כמו כן, המסעדה הינה זוכת הפרס RELAIS & CHATEAUX, על האירוח הטוב בעולם.

המנצחים על המטבח הם השף אנטולי גנובסה ולצידו, מזה שנים, פרנסקו דה לורנזו. המסעדה מתאפיינת במנות מודרניות לצד עיצוב שהינו שילוב של מודרניות וחמימות, עם נגיעות קלאסיות-מפוארות. על מרתף היינות אחראי מטאו זאפלי, שבוחר את היינות שנכנסים למרתף וכן אלה שמגיעים ללקוחות, באותה הפילוסופיה שמאפיינת את המסעדה כולה.

לקינוח, הקונדיטורית מריאון ליצ'טלה מציעה קינוחים קטנים, מרשימים, מעוצבים ומלאי טעם מוקפד.
זמני הפתיחה: לארוחת צהריים – מימי שני עד שבת, בין השעות 12:30 ל- 14:00, ולארוחת ערב – מימי שלישי עד שבת, בין השעות 19:30 ל – 22:30.
אתר המסעדה

 

לרשימת המסעדות המלאה לחץ ותועבר לעמוד מסעדות ברומא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


נא העתק הטקסט שמופיע בתמונה

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

'