בפוסט של היום הייתי רוצה לתת לכם טיפ שיכול להקל עליכם את הטיול ברומא, בעיקר למי שמגיעים בקרוז לנמל רומא בבוקר והטיסה שלהם יוצאת רק בערב. חבל לבזבז אפילו רגע אחד, כי רומא היא עיר שאפשר למצוא בה קסם בין אם נמצאים בה שעה או חיים שלמים.

תיירים רבים מוצאים את עצמם נדהמים לנוכח האפשרויות האינסופיות שיש ברומא והחוויות שמחכות מעבר לכל פינה. גם אחרי כל שנותיי פה אני נדהם ונפעם מהעיר בכל יום. ודווקא משום כך, אני שם לב לעיתים לבעיה של רבים מהמבקרים בעיר – הם לא משתמשים בשירותי שמירת חפצים למספר שעות או אפילו ליום שלם, ונסחבים עם כל המשא על הכתפיים, או שוכרים רכב בעלות גבוהה (וברומא השכרת רכב עולה הרבה) רק על מנת שיהיה איפה לאפסן את החפצים.

הכרתי לפני זמן מה פתרון מתאים לבעיה זו-

השירות של חברת BAGINTOWN מספק שמירה על התיקים בבטחה בפרק הזמן שבו אין לכם גישה לחדר בבית המלון.

מרכז השירות של החברה נמצא בקרבת הותיקן, מה שהופך אותו לפתיחה מצוינת לסיור במקום. בנוסף לשמירת חפצים בעלות של 6 יורו לחצי יום, במקום ניתן גם להתרענן באמצעות שירותים וחדרי הלבשה, להשתמש במחשבים ולגלוש באינטרנט אלחוטי חופשי, וגם להזמין שירות הסעה לשדה התעופה.

בעוד ששאר השירותים מועילים, רבים יסכימו איתי שהאפשרות להשאיר את המזוודה במקום בטוח במחיר של כמה יורו בודדים – הוא בהחלט פתרון מעולה. שירות זה יכול לחסוך את הצורך להיכנס לבית מלון מאוחר יותר ולאבד כמה שעות יקרות-ערך, שבמהלכן ניתן לראות את האטרקציות המיוחדות בעיר, או ליהנות מארוחה איטלקית טובה.

אז אם יש לכם קושי בלחבר את הנקודות במסע שלכם – מתי מגיעים? איך מגיעים לבית מלון? איפה משאירים את הדברים? איפה אפשר להחליף בגדים בנוחות ולבדוק האם הכול בסדר בבית? מרכז השירות של BAGINTOWN יעשה את העבודה במחירים שבהחלט מצדיקים את התמורה.

לאתר שמירת החפצים ברומא לחץ כאן

שלכם, צוות רומא בסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים


נא העתק הטקסט שמופיע בתמונה

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

'